مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 08:302021-02-23اقتصادي

300 تن روغن تنظیم بازار آماده توزیع در روستاهای گلستان 


معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: با همکاری بسیج اصناف  و بخشداری های گلستان به زودی توزیع 300 تن روغن تنظیم بازار در روستاها آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، درویشعلی حسن زاده در جلسه تنظیم بازار شهرستان گرگان اظهارکرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با استفاده از ظرفیت بسیج اصناف و همکاری بخشداری ها آماده توزیع 300 تن روغن تنظیم بازار به روستاییان استان است.

محمد حمیدی، فرماندار گرگان هم در این جلسه گفت: در توزیع اقلام اساسی مشکلی وجود ندارد؛ حضور انسجام بخش بسیج اصناف در عرصه همیاری نظارت بازار و همکاری کاسبین امین در جهت توزیع اقلام اساسی؛ فرصتی بسیارمهم جهت رفع چالش های بازار است.

سرهنگ پاسدار ابراهیم مهقانی، رییس سازمان بسیج اصناف و مسئول دبیرخانه قرارگاه 17 ربیع سپاه نینوا هم در این جلسه گفت : سازمان بسیج اصناف با همکاری سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان در جهت همیاری نظارت بر بازار 500 نیروی بسیجی و در عرصه همکاری جهادی در توزیع اقلام اساسی؛ هزار کاسب امین را شبکه سازی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 تن روغن تنظیم بازار آماده توزیع در روستاهای گلستان 

300 تن روغن تنظیم بازار آماده توزیع در روستاهای گلستان